Lahůdka: Salámová pomazánka

Tak jsem se rozhodnul, že nejsu žádná socka a že si zakoupím na snídani Salámovou pomazánku. Ta byla v sekci lahůdek - to já rád - i cena odpovídala - za 100g chtít 20 Kč naznačuje, že uvnitř bude nejméně archivní uherák, šup s tím do košíku.



Ráno jsem si to natěšeně máznul na rohlík; no bylo to jaksi bez chuti. Uherák svým výrazným aroma nijak nebodoval. Jsem si říkal - holt kvalitní máslo, ani uherák nemá šanci prorazit. I svěřil jsem se  Máří, že dneska tam dávají tak echtovní suroviny, že to může být snad i na škodu. No a ta si vzala etiketu, jestli je uvnitř máslo holanské či irské.
Tož posuďte sami: (to mi četla při snídani)
Rostlinný margarín (rostlinné oleje a tuky, emulgátor, aroma, barvivo, betakarotén, vitamín AD)
"salám" 30% (=drůbeží separát, kůže, emulze, škrob, E250, E452, E300, E407, E410, E415, E621, koření), rostlinný olej, voda, vejce, ocet, cukr, bramborový škrob, guma, guar, xanthan, E330, E202, cibule, cuketa, hořčice, E211,E102,E110, sůl.
Tož psovi bych to nedal. Dvanáct E-ček a zbytek hnus fialový.
Tak tuto "lahůdku" vyrábí firma Kokr Brankovice.

Komentáře